hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > استاندار سیستان و بلوچستان از ارائه تسهیلات برای اشتغال ایثارگران کارآفرین خبر داد

استاندار سیستان و بلوچستان از ارائه تسهیلات برای اشتغال ایثارگران کارآفرین خبر داد

استاندار سیستان و بلوچستان بر رفع مشکلات مسکن،اشتغال، تسهیلات بانکی و تامین خودرو خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: تسهیلات خوبی در حوزه اشتغال ایثارگران از محل صندوق توسعه ملی به کارآفرینان ایثارگر تعلق گرفت.

به گزارش رویدادایران حسین مدرس خیابانی ، افزود: تاکنون توطئه‌های بسیاری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته اما بحمدالله همه این توطئه ها با رهنمودهای امام راحل و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب خنثی شده است.

وی از اقدامات اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در زمینه اختصاص زمینه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قدردانی کرد و افزود: علاوه‌بر مسکن در حوزه اشتغال نیز از منابع بنیاد شهید و صندوق توسعه ملی تسهیلات خوبی به کارآفرینان ایثارگر تعلق گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در رابطه با نامگذاری معابر به نام شهدا ادامه داد: معابر و خیابان‌ها باید مزین به نام شهدا شود.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات سفر شهریورماه پارسال رئیس جمهور و اعتبارات استانی مسقف کردن گلزار شهدای سیستان و بلوچستان در دستورکار قرار گرفت.

مدرس خیابانی با بیان اینکه امکانات اقامتی توانبخشی در چابهار با همکاری منطقه آزاد برای استفاده ایثارگران احداث خواهد شد، گفت: تجهیز مجتمع تفریحی و اقامتی فرهنگی ورزشی و درمانی ایثار نیز از سوی بنیاد شهید تامین می‌شود.

مهرداد عرب اول رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان نیز از رشد قابل توجه اعتبارات بنیاد شهید استان خبر داد و افزود: ۲۶ میلیارد تومان اعتبار امسال از محل منابع استانی در حوزه ایثار و شهادت، ساماندهی گلزار شهدا و مجتمع‌های فرهنگی به این بنیاد اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز اظهارکرد: تاکنون برای ۲۳۸ خانواده معظم شهدا در زاهدان از سوی این اداره کل زمین تامین شده است.

عطاء اله اکبری افزود: همچنین پیرو دستور استاندار سیستان و بلوچستان مبنی بر واگذاری زمین در مرحله دوم به جانبازان گرانقدر قطع نخاع بالای ۷۰ درصد استان این اداره کل وظیفه خود می‌داند در صورت داشتن زمین این اقدام را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی ادامه داد: بدین منظور در این نشست قرارداد واگذاری برخی اراضی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران سیستان و بلوچستان منعقد شد.

منبع : ایسنا

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد