hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه‌های آتی انجام می شود

عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه‌های آتی انجام می شود

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه های آتی انجام می شود و این نیز براساس وعده شرکت ملی گاز است.

به گزارش رویدادایران سیستان و بلوچستان عبدالناصر درخشان در بازدید از پروژه های منطقه، به پیگیری های لازم برای گازرسانی به شهرهای حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه‌های آتی انجام می شود و این نیز براساس وعده شرکت ملی گاز است.

وی افزود: همچنین مرحله مطالعات موضوع گاز رسانی به شهر راسک و پیشین شروع شده است و امیدوارم این اقدام نیز سریعاً انجام شود تا مردم این دیار نگرانی و دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

نماینده ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس عنوان کرد: در این ماه های اخیر پیگیری هایی برای انجام عملیات گازرسانی به شهرهای مختلف حوزه انتخابیه انجام شده و در این رابطه نیز از هیچ تلاشی دریغ نکردم لذا امیدوارم دوستان وزارت نفت در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد یک تحول در منطقه باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد