hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری مراسم تکریم و تودیع مدیر سابق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج انجام شد؛

برگزاری مراسم تکریم و تودیع مدیر سابق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، مراسم تودیع و تکریم سید محمود طاهری، مدیر سابق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در نمازخانه ستاد منطقه قم برگزار شد.

 به گزارش رویداد ایران از قم،طی مراسمی با حضور سرپرست، مسئولین و کارکنان منطقه قم، پیمانکاران حمل و نقل و مسئولین دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت، از 34 سال خدمت صادقانه سید محمود طاهری مدیر پیشین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم محمدرضا حصیری سرپرست منطقه با اشاره به برگزاری آیین تجلیل و تکریم 34 سال خدمت صادقانه سید محمود طاهری گفت: این مراسم که با حضور پرشور تمامی کارکنان واحدهای منطقه جهت تقدیر از خدمات ارزنده و مدیریت عالی ایشان برگزار گردید نشان از رضایت کارکنان منطقه و توانمندی و تدبیر مدیر وقت منطقه قم دارد.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج بر ارتقای روحیه بسیجی همه کارکنان به ویژه در شرایط حساس کنونی تاکید نمود.


تودیع4

در ادامه سید محمود طاهری مدیر پیشین منطقه قم، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پرداختن به خاطراتی از جنگ تحمیلی به لزوم حفظ ارزشهای نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد.

وی از زحمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی کارکنان منطقه قم تشکر نمود و با یادآوری واقعه حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در تاریخ ۴ آبان سال گذشته که با حضور مستمر، فوری، موثر و فعال کارکنان منطقه، در کمترین و سریع‌ترین زمان ممکن، عبور از بحران پیش‌آمده را میسر ساخت افزود: این همکاری و هماهنگی در تاریخ انقلاب کم‌سابقه بوده که این خود کار جهادی و بسیجی وار به حساب آمده و برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزوده شد.

در خاتمه مراسم با اهدای لوح تقدیر و یادبود از طرف کارکنان و مسئولین منطقه، از خدمات ارزنده سید محمود طاهری تقدیر بعمل آمد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد