hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > راهیابی 8 گروه نمایشی به مرحله نهایی جشنواره تئاتر استان قم

راهیابی 8 گروه نمایشی به مرحله نهایی جشنواره تئاتر استان قم

دبیر بیست‌وسومین جشنواره استانی تئاتر قم گفت: چهار نمایش خیابانی و هشت نمایش صحنه‌ای در این جشنواره تئاتر استان قم در روزهای هفتم تا یازدهم آذرماه روی صحنه می روند.  

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم_اصغر نوبخت در نشست خبری بیست‌وسومین جشنواره استانی تئاتر قم که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره در نخستین روزهای مرداد ماه فراخوان شد که تا نیمه شهریور 43 نمایشنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه از ۴۳ متن ارسالی، ۲۶ متن مورد قبول هیئت بازخوان قرار گرفت، تصریح کرد: ۱۸ گروه برای اجرا اعلام آمادگی کردند و پس از بازبینی توسط هیئت انتخاب جشنواره، 8 گروه به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند و تمام گروه‌ها ملزم به اجرای عمومی شدند.

دبیر بیست‌وسومین جشنواره استانی تئاتر قم با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره بیان کرد: روزهای ۷ تا ۱۱ آذرماه این جشنواره در قم برگزار می شود و هر روز دو نمایش در سانس‌های ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر، تالار شهید آوینی و پلاتو ماه به روی صحنه می‌رود.

نوبخت با معرفی داوران این دوره از جشنواره تئاتر استان قم افزود: سید حسین فدایی‌حسین، محمود فرهنگ و فرهاد بشارتی داوران این دوره جشنواره هستند.

وی همچنین به رقابت چهار نمایش خیابانی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: این نمایش‌ها در فواصل اجرای نمایش‌های صحنه‌ای اجرا می‌شود.  

دبیر بیست‌وسومین جشنواره استانی تئاتر قم خاطرنشان کرد: هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ نشست نقد و بررسی آثار با حضور عرفان پهلوانیان از منتقدان تئاتر برگزار می‌شود.

 

نوبخت با قدردانی از هنرمندان برای حضور در جشنواره تئاتراستان قم  گفت: شیوع بیماری کرونا لطمه سنگینی به  به هنرمندان و تئاتر استان وارد کرد اما هنرمندان استقبال خوبی از این رویداد هنری داشتند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد