hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > همایش شکوه مقاومت و اقتدار بسیج در زاهدان برگزار شد

با حضور فرمانده سپاه پاسداران ،

همایش شکوه مقاومت و اقتدار بسیج در زاهدان برگزار شد

سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران در سفر به سیستان و بلوچستان، با حضور در همایش شکوه مقاومت و اقتدار بسیج در جمع بسیجیان این استان حاضرشد.

به گزارش رویدادایران از زاهدان همایش شکوه مقاومت و اقتدار بسیج با حضور مقتدرانه 15 هزار نفر از بسیجیان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج با ‏سخنرانی سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در این اجتماع 15 هزار ‌نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان در استادیوم دهکده المپیک زاهدان گفت: امروز برای من روزی پرافتخار و فراموش‌نشدنی است، خاطره دل‌انگیز حضور باشکوه امت واحده و حضور حماسه‌آفرین مردم سیستان و بلوچستان در خاطر بنده باقی خواهد ماند.

وی افزود : ابتدا به روح بلند امام عظیم‌الشان و موسس نهاد نیرومند بسیج مستضعفان درود الهی نثار می‌کنم و از خداوند متعال برای وجود شریف رهبر بسیجی، جانباز شجاع و حکیم امام خامنه‌ای سعادت و سعادت و توفیق روزافزون مسئلت می‌کنم.

 فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: محضر همه خانواده شهدایی که از ابتدای انقلاب برای دفاع از تمامیت ارضی و امنیت جامعه و این سرزمین بزرگ و حرمت نوامیس و سرافرازی مردمان عزیز این دیار جان خود را فدا کردند سلام و درود می‌فرستم و همچنین به روح بلند شهدایی و ویژه شهدای حوادث اخیر درود می‌فرستم و برای خانواده آنها صبر مسئلت دارم.

وی افزود: ‌مردم سیستان و بلوچستان تجسم غیرت و دینداری و وفاداری هستند. مردمانی که پهلوانانی مثال‌زدنی هستند و خونگرم، باوقار، فداکار، شجاع، مومن، زحمتکش و مرزبان هستند.

 فرمانده سپاه پاسداران افزود : مردم این استان هم شیعه و هم سنی و هم سیستانی و هم بلوچ نشانه امت واحده هستند و اینجا روح وحدت جاریست.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هنگامی که شیعیان و سنی‌ها در دفاع از مردمان این سرزمین در کنار هم به شهادت می‌رسند و خون مومن‌ترین انسان‌ها همانند شوشتری‌ها و محمدزاده‌ها با برادران سنی خود در یک حادثه تروریستی با هم تلفیق می‌شود، اینجا منشأ یک وحدت ناگسستنی است.

سردار حسین سلامی، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب روز گذشته جایگاه و موقعیت و نقش بسیج را به درستی ترسیم کردندتاکید کرد : بسیج در طول 43 سال تاریخ انقلاب خالق بزرگترین حماسه‌ها بوده است و در دوران دفاع مقدس بسیجیان در سخت‌ترین شرایط به قلب دشمنان زدند تا سرزمین‌های اشغال شده را پس بگیرند و سرانجام اراده این ملت بزرگ را بر خیل عظیم دشمنان تحمیل کنند و دشمنان را بشکنند.

فرمانده کل سپاه در تکمیل سخنان خود خاطرنشان کرد: ‌وقتی تروریست‌های تکفیری با مدیریت آمریکا، رژیم صهیونسیتی و اروپا در سوریه و لبنان و عراق و یمن هجمه می‌برند، این بسیجیان هستند که برای دفاع از نوامیس به میدان می‌روند و خانه و کاشانه خود را رها کرده و به قلب دشمن هجوم می‌برند و آن ملت‌ها را از اسارت بیگانگان نجات می‌دهند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در صحنه سیاسیدشمنان با رسانه‌های تفرقه‌افکن خود در تلاشند این سرزمین را دچار تنش کنند،  تاکید کرد: این ملت کاملا آگاه است، دشمن نمی‌داند این سرزمین و انقلاب مستحکم است

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد