hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان محقق شد

۱۰۰ درصد تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان محقق شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در فاصله چهار ماه مانده تا پایان سال، تعهد اشتغال این استان به صورت ۱۰۰ درصد محقق شد

به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی اداره کا تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان حامد آرامش اظهارداشت: پیرو ابلاغیه وزارتخانه‌های کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این استان متعهد به اشتغالزایی برای ۲۸ هزار و ۱۴۲ نفر شد که با حمایت و پشتیبانی استاندار و تلاش دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های دخیل، این امر در فاصله ۱۲۰ روز مانده تا پایان سال محقق شد.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون هشت جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با ۹۰ مصوبه در سیستان و بلوچستان به ریاست استاندار برگزار شده است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان افزود: ۸۵ درصد این مصوبات اجرایی و بقیه در حال اجراست.

وی گفت: طبق رده بندی عملکرد دستگاه‌ها، سازمان و نهادهای سیستان و بلوچستان، بنیاد برکت با  ۶ هزار و ۱۳۲ نفر در ردیف اول و پس از آن سازمان صمت، کمیته امداد و جهاد کشاورزی بیشترین اشتغال به ثبت رسیده در سامانه رصد اشتغال را دارند.

آرامش افزود: از حیث پراکندگی جغرافیایی، شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر، چابهار و هامون رتبه یک تا پنج ثبت اشتغال را در سامانه به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: شهرستان هامون با ۷۵۹ درصد، زهک با ۳۷۸ درصد و زابل با ۳۲۷ درصد، بیشترین میزان پیشرفت ثبت اشتغال را (نسبت تعداد ثبت به تعهد) انجام داده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استان توانسته با مجموع اقدامات انجام شده، رتبه چهارم اشتغال کشور در دستیابی به شاخص تعهد را به خود اختصاص دهد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد