hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اجلاسیه شهدای سنگرسازان بی سنگر برگزار می شود

اجلاسیه شهدای سنگرسازان بی سنگر برگزار می شود

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: اجلاسیه پایانی سنگرسازان بی‌سنگر که مختص به 60 شهید جهاد سازندگی قم است در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،علی‌اکبر خوش‌گفتار صبح امروز در نشست خبری «اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی» اظهار کرد:کنگره شهدا سه سال است که آغاز به کار کرده و در طول این مدت همه استان بسیج شدند و دستگاه ها پای کار آمدند.

وی با تاکید براینکه پنج یادواره 565 شهید ارتش به همت کنگره شهدا برگزار شد، تصریح کرد: اجلاسیه پایانی این یادواره امشب 16 آبان ماه بعد از نماز مغرب عشاء در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار می‌شود.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم با بیان اینکه از هزار و90 شهید استان قم ۶۰ شهید مربوط به جهاد سازندگی هستن، گفت: شاید ظاهر آن کوچک باشد اما بسیار مؤثر بودند. زیرا شهدای جهاد، سنگر سازان بی سنگر بودند و در شرایطی که کاملاً بی‌دفاع بودند در ارتفاع بیش از دو متر از سطح زمین در حال سنگرسازی بودند تا جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

  وی از برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از پنجشنبه 19 آبان ماه به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از پنجشنبه ۱۹ آبان ماه به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) جنب گلزار شهدا علی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود که بیش از 120 ناشر دفاع مقدس در آن حضور دارند.

خوشگفتار اضافه کرد: در حاشیه این نمایشگاه کتاب، نمایشگاه گزارش عملکرد کنگره شهدا قم نیز برگزار می‌شود همچنین 50 تابلو خط شهدایی مربوط به انجمن خوشنویسان نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه اجلاسیه شهدای فراجا یکشنبه برگزار می‌شود، اظهار کرد اجلاسیه هشتم که اجلاسیه پایانی است در شب شهادت شهید زین الدین یعنی ۲۶ آبان ماه در مسجد جمکران برگزار می‌شود.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم خاطرنشان کرد: اگر به جای این که برای اهداف مردم، نظام و انقلاب کار کنیم در خدمت اهداف اشخاص و مدیران باشیم باعث می‌شود بین پیام شهدا و آنچه عمل می‌کنیم فاصله و انحراف ایجاد شود که آسیب‌های آن، هم به مردم و هم به انقلاب می‌رسد و دشمن نیز به راحتی از این فرصت استفاده می‌کند.

 خبرنگار: سمانه سادات فقیه سبزواری

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد