hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اخذ امکانات پزشکي براي بيمارستان هاي زابل، زهک، هيرمند و نيمروز و هامون

اخذ امکانات پزشکي براي بيمارستان هاي زابل، زهک، هيرمند و نيمروز و هامون

به گزارش رویدادایران به نقل از آریانماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده امکانات پزشکی برای بیمارستان های زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون اخذ و اختصاص داده شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد سرگزی به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت:با تلاش های انجام شده احداث کارخانه لیچینگ کلید خورده است و با این اتفاق قریب به 500 الی 700 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند و در بازه 24 ماهه نیز تکمیل می شود.
وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده مجوز جذب خرید خدمات برای کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و همچنین استان سیستان و بلوچستان به میزان 2700 نفر اخذ شد که از این تعداد 700 نفر سهمیه دانشگاه فرهنگیان است و در تکمیل ظرفیت جذب دانشگاه می شوند.
نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز چندین خانه بهداشت و یک پایگاه اورژانس احداث شده است و تجهیزات پزشکی مناسبی هم به بیمارستان های حوزه انتخابیه اختصاص پیدا کرده است.
این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: با پیگیری های انجام شد از سوی وزارت بهداشت تعدادی پزشک و کادر درمان به بیمارستان های حوزه انتخابیه اضافه شده است و برخی از تجهیزات همچون ام آر آی و ... را قول دادند تا ماه آینده در اختیار بیمارستان های حوزه انتخابیه دهند.
وی گفت: تعدادی مدرسه در شهرهای مختلف حوزه انتخابیه در حال ساخت است و تجهیزاتی هم برای مدارس شهرستان های حوزه انتخابیه اخذ و اختصاص داده شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد