hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > توزیع 600 جهیزیه بین زوج‌های جوان به نیابت از شهدای استان قم

توزیع 600 جهیزیه بین زوج‌های جوان به نیابت از شهدای استان قم

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از اجرای فاز نخست طرح «نذری برای شهید» با هدف توزیع 600 جهیزیه میان زوج‌های جوان خبرداد و گفت: از عموم مردم و خیرین دعوت می‌کنیم تا به نیابت از 6090 شهید استان در این رزمایش کمک مؤمنانه مشارکت کنند.

به گزارش رویداد ایران از قم، سردار محمدرضا موحد پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: از مهم‌ترین آرمان‌های شهدا حمایت از مستضعفان، پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و اگر ما می‌خواهیم در مسیر شهدا باشیم باید برای تحقق آرمان‌های آن‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد جامعه امروز با مشکلات اقتصادی روبرو هستند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با دقت و درایت خود موضوع رزمایش کمک مؤمنانه را در شرایط سخت کرونایی مطرح کردند که این رزمایش به یک مقطع زمانی خاص محدود نیست و همگان باید با کمک به هم‌نوعان خود این رزمایش را ادامه داده و در رفع مشکلات افراد کم بضاعت مشارکت کنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از برگزاری کنگره ملی 6090 شهید استان قم در 26 آبان‌ماه یاد کرد و گفت: در کنگره ملی شهدای استان فقط به برگزاری مراسم و اجلاسیه اکتفا نشده و تلاش شده است تا راه و رسم شهدا در جامعه زنده شود که در این راستا در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای دستاوردهای مطلوبی محقق شده است.

وی از اجرای فاز نخست طرح «نذری برای شهید» با هدف توزیع 600 جهیزیه میان زوج‌های جوان یاد کرد و گفت: این طرح یکی از دستاوردهای مهم کنگره ملی شهدای استان قم است که با زنده نگه داشتن یاد و ترویج سیره شهدا دنبال می‌شود.

دبیرکل کنگره ملی شهدای استان قم از عموم مردم و خیرین برای مشارکت در طرح «نذری برای شهید» دعوت کرد و گفت: در این طرح به نیابت از شهدا جهیزیه مورد نیاز زوج‌های جوان تهیه و در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه افراد با هر توان مالی به نیت شهید مورد نظر خود می‌توانند در این طرح شرکت کنند، گفت: شماره کارت 6273817010168429 و شماره شبای IR110150035128011503434108 بنام قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی برای مشارکت مردم در این طرح خداپسندانه درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد