hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اهدای 2 هزار جهیزیه از طرف شهدا به نو عروسان/سردیس شهیده پروین ناصحی ساخته می‌شود

اهدای 2 هزار جهیزیه از طرف شهدا به نو عروسان/سردیس شهیده پروین ناصحی ساخته می‌شود

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی شهدای استان قم گفت: ۲ هزار جهیزیه متبرک و مزین شده به نام شهدا به نوعروسان استان قم اهدا می شود که ۵۰۰ سری جهیزیه در ۱۵ آبان ماه بین افراد منتخب توزیع خواهد شد.

 

زینب فرخ دبیر کمیته بانوان کنگره ملی شهدای استان قم در ادامه این جلسه بیان کرد: کمیته بانوان شهدا یکی از کمیته‌هایی است که در این مدت با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی افزود: یکی از اهداف ما در این کمیته این است که بتوانیم بانوان شهیده استان قم را که مناسب‌ترین الگو برای دختران ما در جامعه هستند را بیشتر معرفی کنیم، در استان قم شهدای از بانوان معلم، مبلغ و از اقشار مختلف داریم که نیاز است شخصیت این عزیزان را بیشتر در جامعه تبیین کنیم.

فرخ ادامه داد: کمیته امور بانوان مانند کمیته‌های دیگر اقداماتی مانند دیدار‌ با شهدا، تهیه و چاپ کتاب با محوریت بانوان شهیده و تولیدات رسانه‌ای دیگری انجام داده است.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی شهدای استان قم خاطرنشان کرد: در این کمیته باهماهنگی‌هایی که صورت گرفت مقرر شد ۲ هزار جهیزیه متبرک و مزین شده به نام شهدا به نوعروسان استان قم اهدا شود که ۵۰۰ سری جهیزیه در ۱۵ آبان ماه بین افراد منتخب توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه در راستای کمک به افزایش مشاغل خانگی میان بانوان استان قم یکی از برنامه‌هایی است که در این کمیته طی این مدت انجام شده است.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی شهدای استان قم اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری و شورای شهر مقرر شد که سردیس بانوی شهیده پروین ناصحی یکی از شهدای والامقام استان قم ساخته شود و به زودی در یکی از نقاط سطح شهر قم نصب می‌شود.

فرخ در پایان گفت: یادواره بانوان شهیده قم روز پنج شنبه 5 آبان‌ماه از ساعت 9 صبح در سالن بیداری اسلامی مرکز آموزشی جامعه الزهرا(س) برگزار خواهد شد و برنامه‌های مختلفی مانند تجلیل از مقام شامخ خانواده شهدا، سخنرانی مهمانان ویژه و اجرای گروه سرود و... در این یادواره پیش‌بینی  شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد