hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۲۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان هیرمند مشغول به تحصیل هستند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان هیرمند:

۲۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان هیرمند مشغول به تحصیل هستند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت: شهرستان هیرمند دارای ۵ دهستان و ۲ شهر می‌باشد و به‌دلیل همجواری با مرز افغانستان، پتانسیل‌های فراوانی دارد.

به گزارش رویدادایران حمید سارانی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت: تمام تلاش ما در اداره آموزش و پرورش و همکاران ما به عنوان معلم در تمامی مقاطع اعم از دبستان تا متوسطه دوم بر این است تا به بهترین شکل ممکن به دانش‌آموزان خدمات آموزشی ارائه گردد.

وی با بیان اینکه، یکی از مشکلات ما در این شهرستان، سرویس‌دهی به دانش‌آموزان می‌باشد، افزود: ما از نظر تأمین اعتبار برای خدمات‌دهی مشکلی نداریم اما وسیله حمل و نقل مخصوصاً مینی‌بوس به منظور سرویس‌دهی به دانش‌آموزان نیست.

رئیس اداره آموزش و پرورش هیرمند، از مینی‌بوس‌دارانی که تمایل به همکاری با اداره آموزش و پرورش این شهرستان را دارند، خواست، تا به منظور سرویس‌دهی به دانش‌آموزان این شهرستان، با آن اداره همکاری نمایند.

سارانی ادامه داد: در این شهرستان، ۲۰ هزار دانش‌آموز در ۱۹۷ مدرسه در مقاطع مختلف از دبستان تا دبیرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: در شهرستان مرزی هیرمند ۱۲ مدرسه شبانه‌روزی، ۱۲۷ مدرسه ابتدایی، ۳۳ مدرسه در مقطع متوسطه اول و ۲۵ مدرسه در مقطع متوسطه دوم وجود دارد که دانش‌آموزان در این مدارس شاغل به تحصیل می‌باشند.

رئیس آموزش و پرورش هیرمند، همچنین از حمایت‌های بی‌دریغ خیرین مدرسه‌ساز به منظور احداث مدارس جدید در این شهرستان محروم قدردانی کرد و افزود: ساخت مدرسه، مسجد، فضاهای ورزشی و آموزشی و نظایر آن، از مواردی است که براساس اعتقادات ما مسلمانان، به جهت اینکه برای استفاده محرومین و برای رضای خداست، جزو باقیات الصالحات محسوب می‌شود و به حمدلله، خیرین در این شهرستان در برخی از جاها بیشتر از دولت هم کمک کرده‌اند.

سارانی با بیان اینکه معتقدیم که تک تک دانش‌آموزان همچون فرزندانمان هستند، تصریح کرد: براین اساس، ارتباط اولیاء مدارس و معلمان با دانش‌آموزان را همیشه در دستور کار قرار داده‌ایم

منبع :ایکنا

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد