hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > راه یابی پنج نخبه قرآنی و یک گروه تواشیح استان خراسان رضوی به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم

راه یابی پنج نخبه قرآنی و یک گروه تواشیح استان خراسان رضوی به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: پنج نخبه قرآنی و یک گروه تواشیح از استان خراسان رضوی به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش نغمات دینی راه یافتند.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-جعفر حسینی گفت: با پایان مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته های نغمات دینی و داوری آن، پنج نخبه قرآنی از استان خراسان رضوی موفق به راه یابی به مرحله نهایی این مسابقات شدند.
وی افزود: در رشته اذان سیداحمد فاطمی پور از شهرستان سبزوار و در رشته دعاخوانی بنت الهدی شایق از سرخس، حمید حسینی از مشهد، ایمان غلامی از تربت جام و علیرضا عمارلو از چناران موفق به صعود به مرحله نهایی این مسابقات شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان تصریح کرد: گروه تواشیح سلسله الذهب از شهرستان نیشابور در بخش هم خوانی و هم سرایی موفق شد به جمع منتخبان مرحله نهایی راه پیدا کند.

 حسینی تصریح کرد: مرحله مقدماتی رشته نغمات دینی همزمان با مرحله استانی بخش آوایی به صورت ضبط اثر اجرا شد و آثار متسابقین جهت داوری به تهران ارسال گردید.

وی افزود: مسابقات نهایی این دوره از مسابقات از 20 تا 24 آذرماه در شهر قزوین برگزار می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد