hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری مجمع بسیج شهرستان بردسکن

برگزاری مجمع بسیج شهرستان بردسکن

مجمع بسیج شهرستان بردسکن با حضور مسئولان و بسیجیان شهرستان بردسکن و به منظور شناخت و مطالبه گری مشکلات در سطح جامعه شهروندی شهرستان در سالن همایش های شهرداری بردسکن برگزار شد.

بردسکن شیبانی پایگاه حبری رویداد ایران-در ابتدا مسئول کارگروه های مجمع بسیج استان به تشریح ضرورت و اهداف و نحوه شکل گیری مجمع پرداخت. سپس مسئول کارگروه اقتصادی و راهبردی مجمع شهرستان گزارشی از عملکرد این کارگروه در ماه های گذشته داد و عمده ی سخنران خود را به دو موضوع بهره وری آب و کاهش مصرف آب و صنایع بسته بندی و فراوری محصولات کشاورزی در سطح شهرستان اختصاص داد.
سپس فرمانده ناحیه سپاه بردسکن به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و با توجه به مختلف بودن سلایق و نگرش ها اصول و هدف را یکی دانست و در اغتشاشات اخیر نیت دشمن را ضربه زدن به این اصول و هدف برشمرد و در جمع بندی نهایی خود عنوان کرد مجمع بسیج آمده است تا به طور صحیح به مردم و جامعه خدمت کند.
در ادامه بانوان مسئول کارگروه زنان و خانواده به بیان مشکلات پرداختند و داشتن خانواده سالم را مهم دانسته و بودنش را برای پیشرفت در تمام سطوح شهروندی موثر شمردند.
در ادامه مسئول کارگروه فضای مجازی داشتن سواد رسانه ای را برای خانواده ها ضروری دانست و خواست از اتفاقات گذشته عبرت گرفته شود و موضوع سواد رسانه ای و برگزاری کلاس های مربوط به سواد رسانه برای خانواده ها در اولویت قرار داده شود.
در ادامه مسئول کارگروه تحقیقات و فن آوری توانایی های علمی شهرستان را بالا دانست اما مساعد نبودن بستر و نبود امکانات کافی جهت رشد و شکوفایی این تولیدات عملی را گوشزد کرد و از همه خواست تا به رفع این موانع کمک کنند.
در ادامه فرماندار بردسکن همه ی مردم شهرستان را خانواده خود دانست و تاکید کرد از سواد رسانه و علم روز نباید عقب بمانیم و باید به علوم تخصصی دست یابیم برای رخ دادن اتفاقات خجسته و مبارک و برای رسیدن به این مهم باید راه را باز کرد،موانع را شکست و جذب حداکثری داشت چرا که یکی از اهداف بزرگ انقلاب و فرموده رهبری همین جذب حداکثری می باشد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد