hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعالیت بیش از ۲۲ هزار نفر به عنوان هیئت امنا در بقاع متبرکه کشور

فعالیت بیش از ۲۲ هزار نفر به عنوان هیئت امنا در بقاع متبرکه کشور

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف گفت: : بیش از ۲۲ هزار نفر به عنوان هیئت امنای بقاع متبرکه در کشور به زائرین خدمت رسانی می کنند.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام و المسلمین محمد نوروزپور در دوره آموزشی هئیت امنای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی کشور که در مجتمع آموزشی و فرهنگی امامت مشهد برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته وحدت و خیرمقدم به حضار گرامی؛ بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه وظیفه قدردانی از زحمات هیئت امنای بقاع متبرکه را برعهده دارد.

 مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف گفت: بیش از ۲۲ هزار نفر به عنوان هیئت امنای بقاع متبرکه و امام زادگان در کشور به زائران خدمت رسانی می کنند.

 وی با بیان اینکه سازمان اوقاف دوره های آموزشی به صورت شهرستانی، استانی و کشوری برنامه ریزی و تعدادی از هیئت امنا به نمایندگی در مشهد دعوت شده اند؛ افزود: دلیل برگزاری این دوره ها در مشهد بهره مندی از محضر امام رضا(ع) در کنار این دوره آموزشی است.

 حجت الاسلام و المسلمین نوروز پور تصریح کرد: این دوره های آموزشی امروز و فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۳۰  برگزار می شود .

 وی سرفصل های دروس پیش بینی شده را امور قرآنی، عمرانی، جاری، مالی و فرهنگی عنوان کرد و افزود:  در پایان دوره گواهی آموزشی به شرکت کنتدگان اعطا خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد