hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۲۳ برنامه محوری گرامیداشت هفته وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

۲۳ برنامه محوری گرامیداشت هفته وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۳ برنامه محوری گرامیداشت هفته وحدت با حضور علمای شیعه و سنی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش رویدادایران حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی اظهارداشت: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و کشوری در مساجد اهل سنت، برگزاری نشست‌هایی با حضور علما و طلاب شیعه و سنی با محوریت وحدت، اعزام مبلغ به مساجد شیعه و سنی با محوریت وحدت از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در استان است.

وی از تجلیل خادمین مکتب حسینی در ۲۵ مهرماه خبر داد و افزود: در این مراسم از برگزیدگان جشنواره ماه نشان نیز تجلیل خواهد شد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۵ اثر به همایش ماه نشان ارسال شده که شامل هشت فیلم و ۹۷عکس است که چهار اثر در بخش فیلم و پنج اثر در بخش عکس انتخاب خواهند شد. 
وی با اشاره به اینکه آشوب‌های اخیر در زاهدان کاملا سازماندهی شده بود اظهارداشت:حوادث اخیر یک جنگ تمام عیار شهری بود و تمام سلاح های مورد استفاده اغتشاشگران توسط گروهک‌های معاند و تجزیه طلب ساماندهی شده بود.

حجت الاسلام باقر بیک افزود: حوادث و جریانات اخیر در کشور از مدت‌ها قبل برنامه ریزی و آشوبگران با یک برنامه دقیق و مشخص وارد عمل شدند و به دنبال بهانه برای رسیدن به اهداف شوم خود بودند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد