hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > احداث دو باب آموزشگاه چهار کلاسه در روستاهای بخش مرکزی شهرستان هیرمند

احداث دو باب آموزشگاه چهار کلاسه در روستاهای بخش مرکزی شهرستان هیرمند

در مراسمی عملیات ساخت یک باب آموزشگاه چهار کلاسه خیری در روستای حاجی بلوچ خان آبیل هیرمند اغازشد و مدرسه چهار کلاسه روستای میرزانبی بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش رویدادایران ، سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند در این مراسم گفت: مدرسه چهار کلاسه روستای میرزانبی بخش مرکزی شهرستان هیرمند ای به نام مرحوم مسعود رضا از طرف خانواده وی جهت تحصیل دانش آموزان این روستا احداث شده است.
وی افزود: این مدرسه با مساحت دو هزار متر مربع با زیربنای دویست و 10 متر مربع با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان ساخته شده است که هزینه ساخت این آموزشگاه از طرف خانواده مرحوم مسعود رضا پرداخت شده است.
سارانی بیان داشت: تعداد هشتاد نفر دانش آموز دختر و پسر روستای میرزانبی بخش مرکزی شهرستان هیرمند در این آموزشگاه چهار کلاسه مشغول به تحصیل خواهند شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت: زمین ساخت این مدرسه توسط صفرزهی خیر بومی  به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان هیرمند اهدا شده است.
سارانی اظهار داشت: کلنگ ساخت یک باب آموزشگاه چهار کلاسه خیری با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان با حضور مسئولان در روستای حاجی بلوچ خان آبیل به زمین زده شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد