hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > صف‌های کیلومتری بنزین در سیستان و بلوچستان شکسته می‌شود

صف‌های کیلومتری بنزین در سیستان و بلوچستان شکسته می‌شود

مجوز احداث ۲۳ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان صادر شده که این امر نقش مهمی در کاهش صف‌های بنزین دارد

به گزارش رویدادایران ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شاخص میانگین فاصله هر جایگاه سوختی تا جایگاه بعدی در کشور 40 کیلومتر و در سیستان و بلوچستان 120 کیلومتر است که این امر باعث شده مردم غالباً در صف‌های طولانی برای تامین سوخت بنزین و گازوئیل انتظار بکشند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: وزارت نفت این موضوع و عدم صدور مجوز جایگاه سوخت را به بحث قاچاق سوخت در استان سیستان و بلوچستان منوط می‌داند. قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان تنها مربوط به این استان نیست و فرآورده‌های سوختی از سایر استان‌های کشور حتی از مرکز کشور سمت این استان و مرز انتقال می‌یابد که متاسفانه تمام این محموله‌‌ها به نام این منطقه ثبت می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون با پیگیری انجام شده مجوز 23 جایگاه عرضه سوخت در سطح استان صادر شده که باید اقدامات و پیگیری‌های لازم برای تحقق و اجرای این 23 جایگاه صورت گیرد.

مدرس خیابانی اضافه کرد: برای هر جایگاه باید مجوزهای دو منظوره صادر شود و اجرای جایگاه منوط به ایجاد جایگاه "سی ان جی" شود چرا که در بحث جایگاه‌های سی ان جی به دلیل عدم رقابتی بودن این موضوع و عدم صرفه اقتصادی سرمایه‌گذاری و استقبال بخش خصوصی صورت نمی‌گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد