hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اخذ سند تک برگی برای ۹۴ هکتار از اراضی ملی شهرستان زهک در راستای قانون جهش تولید مسکن

اخذ سند تک برگی برای ۹۴ هکتار از اراضی ملی شهرستان زهک در راستای قانون جهش تولید مسکن

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک از اخذ سند تک برگ برای بیش از ۹۴ هکتار از اراضی و املاک ملی در محدوده و حریم این شهرستان بنام دولت در ۶ ماهه اول سالجاری در راستای قانون جهش تولید مسکن خبر داد.


به گزارش رویدادایران به نقل از اداره ارتباطات  و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، مرتضی باغبانی اظهار داشت: صدورسند مالکیت برای اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن مانع از سوء استفاده جاعلان شده و مسیر مقابله با جعل و زمین خواری را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه این اراضی از سازمان جهاد کشاورزی در محدوده و حریم شهر به نام سازمان ملی زمین و مسکن سند خورده است،تصریح کرد: یکی از مهم ترین راه‌های حفاظت از بیت المال مستند کردن اموال  و اراضی دولتی است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک با اشاره به اینکه این اداره در خصوص حفاظت و حراست از اموال بیت المال با ظرفیت جهادی  بالایی طی سال جاری عمل کرده است، خاطر نشان کرد: اخذ سند در اراضی ملی با هدف حفظ سرمایه های ملی و میهنی و مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تصرفات از اولویت های این اداره همسو با سیاست های کلان اداره کل راه و شهرسازی استان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد