hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| برگزاری جشن تولد در کافی شاب های قم ممنوع شد

قم| برگزاری جشن تولد در کافی شاب های قم ممنوع شد

رئیس اتحادیه صنف بستنی و آبمیوه قم گفت: براساس دستور پلیس اماکن برگزاری جشن تولدهای نامتعارف در کافی شاب های قم ممنوع است و با واحدهای صنفی که در این زمینه تخلف کنند برخورد می شود.

به گزارش رویداد ایران، پس از انتشار اطلاعیه ای در کانال تلگرامی منتسب به اتحادیه صنف بستنی و آبمیوه قم مبنی بر ممنوعیت برگزاری جشن تولد درکافی شاب های قم و رسانه ای شدن آن؛ خبرنگاران به دنبال علت چنین رخدادی از روح الله قربانیان رئیس اتحادیه صنف بستنی و آبمیوه قم پاسخ مستدلی را خواستار شدند.

وی در واکنش به این اطلاعیه و نشر آن در رسانه ها و فضای مجازی بیان کرد: اتحادیه صنف بستنی و آبمیوه قم حمایت همه جانبه از اعضای این صنف را از مهمترین اهداف خود می داند اما درعین حال بر اساس قانون با واحدهای صنفی که به رعایت قوانین و مقررات اهتمام لازم را ندارند نیز برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف بستنی و آبمیوه قم عنوان کرد: در همین رابطه اطلاعیه ای از سوی اتحادیه صادر و درآن تاکید شد که با توجه به گزارش اداره اماکن مبنی بر وقوع تخلف‌هایی همچون استعمال دخانیات و برگزاری جشن تولد نامتعارف درتعدادی از واحدهای کافی شاپ، درصورت مشاهده و یا هرگونه گزارش دراین خصوص با واحدهای متخلف به شدت برخورد و حتی پلمب خواهد شد.

وی جایگاه خوب اتحادیه صنف بستنی و آبمیوه قم درچرخه اقتصادی این استان را مورد اشاره قرتر داد و گفت: بر اساس گزارش‌ها،تعدادتخلف‌های صورت گرفته درواحدهای صنفیتحت نظارت این اتحادیه اندک  شمار است و بیشتر واحدهای صنفی نسبت به رعایت قوانین و شئون اسلامی درمحیط کاری خود اهتمام دارند و مشکل خاصی دراین زمینه وجود ندارد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد