hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لزوم ایجاد اشتغال برای مردم سیستان و بلوچستان توسط خیرین

لزوم ایجاد اشتغال برای مردم سیستان و بلوچستان توسط خیرین

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: مردم سیستان و بلوچستان انسان های پرتلاش و عزت مندی هستند خیرین در کنار تامین میحتاج مصرفی باید زمینه اشتغال پایدار را برای این عزیزان فراهم کنند.

به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار محمد کرمی،  فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: گروه های زیادی از خیرین با هدف کمک به مردم نجیب سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند که ضمن تشکر از همه این عزیزان پیشنهاد می کنم تا به جای تامین مایحتاج مصرفی، نیات خیر خود را به سمت ایجاد اشتغال پایدار در استان سوق دهند.

 فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق افزود: تجربه موفق سپاه پاسداران در طرح های اشتغال زائی نشان داد که در صورت برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری هدفمند، شاهد مشارکت خوب مردمی هم خواهیم بود و با ایجاد اشتغال پایدار، تحولات اقتصادی و اجتماعی بزرگی در سیستان و بلوچستان رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: هیچکس نباید مردم سیستان و بلوچستان را به بهانه خشکسالی ناامید کند چون ظرفیت های دیگری یا در استان وجود دارد و یا در حال خلق شدن است و به عنوان مثال تجربه حفر چاه و ایجاد نخلستان در بخش هائی از سیستان و بلوچستان را داریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد