hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تسهیل در تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی(ع) درسیستان و بلوچستان

تسهیل در تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی(ع) درسیستان و بلوچستان

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از تسهیل در روند خدمات رسانی سفر زائران کربلا در ایام اربعین حسینی(ع) خبرداد.

به گزارش رویدادایران ، سرهنگ علی رحیمی با حضور در اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان گفت: باتوجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی و استقبال خیلی عظیم عاشقان اباعبدالله (ع) برای شرکت در راهپیمایی اربعین امام حسین، باتوجه به حجم بالای تقاضای شهروندان برای صدور و تمدید گذرنامه در این ایام ،برای تسهیل در انجام امورات مربوط به زائران اربعین حسینی، تمهیدات ویژه ای در دست اقدام است.
معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: در این روزها دفاتر پلیس +10 در استان از 8 صبح تا ساعت 20 شب مشغول خدمت رسانی به زائرین خواهند بود و امورات مربوط به افراد ثبت نام شده انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: در فرآیند صدور گذرنامه برای پلیس هیچ مورد خاصی وجود ندارد، اما تا زمانی که از طریق اداره پست به دست درخواست کننده برسد، بین 48 تا 72 ساعت و در ایام اربعین 7 تا 10 روز طول خواهد کشید و در یک ماه گذشته تعداد 13هزار گذرنامه،4 هزار و 500 برگ گذر موقت و تعداد 950 مورد تمدید گذرنامه در دفاترپلیس+10 و اداره گذرنامه پلیس استان خدمت رسانی به شهروندان شده است.
سرهنگ رحیمی از شهروندان خواست بدون اخذ مدارک معتبر از جمله گذرنامه وبرگ گذر موقت به مرز مراجعه نکنند که در مرز هیچ گونه مدارکی صادر و یا تمدید نخواهد شد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد