hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > از تسخیر ذهن ها به مبانی باطل در فضای مجازی جلوگیری کنید

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور:

از تسخیر ذهن ها به مبانی باطل در فضای مجازی جلوگیری کنید

سردار کرمی گفت: امروز وظیفه فعالان فضای مجازی این است که ابتدا این فضا را بشناسند، اسلام عزیز را بشناسند و مبانی آن را در این فضا توسعه دهند و مانع تسخیر ذهن ها به مبانی باطل شوند.

به گزارش رویدادایران از زاهدان سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی اراده الهی است و این یک واقعیت است،  پشتیبان اصلی ملت ایران  خدا است و چون به خدا وصل هستیم  از هیچ قدرتی واهمه نداریم و با اراده الهی مشکلات را پشت سر گذاشتیم.
سردار کرمی بیان کرد: امروز اگر دشمن با تمام توان به میدان آمده چون همه هیمنه اش به خطر افتاده است و دارد می بیند روز به روز ایران اسلامی  پیشرفته  تر و  اتحاد بین امت اسلامی قوی تر می شود.
وی با اشاره به دسیسه های دشمن در فضای مجازی به مسئولیت سنگین فعالین این حوزه اشاره کرد و تولید متن و محتوای اثر بخش در راستای مبانی اسلام ناب را یک ضرورت خواند. 
 فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق به شاخصه های جنگ شناختی  اشاره داشت و یکی از شاخصه های مهم آن را هدایت ذهن ها معرفی کرد و ابزار آن را رسانه و فضای مجازی دانست  و تصریح کرد:  امروز فضای مجازی یک فرصت است و اگر از این فرصت درست استفاده نکنیم تبدیل به تهدیدخواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه در تولید متن و محتوا می بایست از مبانی نظری اسلام و آموزه های قرآن استفاده شود گفت: شما در فضای مجازی باید از تسخیر ذهن ها به مبانی باطل جلوگیری کنید و هدایت جامعه را با مبانی دینی و اسلامی به دست بگیرید تا انحرافی در جامعه ایجاد نشود.
این فرمانده سپاه اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی محتواهایی تولید می کند که وقتی بررسی می کنیم می بینم همه برای انحراف مردم از اسلام است و هدفش این است تا  مردم را از اسلام دور کنند چون می دانند اگر اسلام حاکم شود جایی برای آنها باقی نمی ماند.
سردار کرمی خاطر نشان کرد: امروز دشمن این اعتقاد را دارد که  در جبهه حق باید ایجاد یاس و ناامیدی و تضعیف اراده کند چرا که وقتی اراده ضعیف و شکسته شد کشور دچار آسیب می شود.

وی خطاب به فعالین فضای مجازی عنوان کرد: شما کارتان با ذهن هاست اگر ذهن آسیب ببیند و کار خود را خوب انجام ندهید کشورآسیب می بیند؛ امروز دشمن در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی محتوا تولید می کند تا بتواند مدیریت اذهان را بنا به میل خود  اداره و به سمت باطل سوق دهد.

سردار کرمی با اشاره به شرایط سخت اوایل انقلاب و  دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در آن دوران با استفاده از فکر خلاق و نوآور جوانان مبتکر توانسیم به موفقیت و پیروزی برسیم و حالا این وظیفه امروز بر عهده شما جوان سرشار از فکر و خلاقیت است تا از انحراف جامعه در مقابل هجمه دشمنان جلوگیری کنید.
وی با تاکید بر اینکه هر کاری انجام می شود باید برای رضای خدای متعال باشد عنوان کرد: کار برای تعریف و تمجید بی فایده است به انسان ها دل خوش نکنید و باید یقین داشته باشیم در محضر خدا هستیم خدا می بیند و به اخلاص در کارها برکت می دهد و دلیل موفقیت های بسیج در این عرصه نیز همین موضوع  است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد