hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گردهمایی فعالان فضای مجازی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

گردهمایی فعالان فضای مجازی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان گفت: گردهمایی فعالان فضای مجازی سیستان و بلوچستان به مدت دو روز با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان فضای مجازی استان در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش رویدادایران از زاهدان محمدهادی طهرانی مقدم بیان کرد: گردهمایی فعالان فضای مجازی استان سیستان و بلوچستان روزهای 16 و 17 شهریورماه با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری در زاهدان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی توانمندسازی بسیجیان فعال فضای مجازی، افزایش مهارت و دانش‌افزایی، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدات این عرصه و ارتقای سواد رسانه عناصر فعال در حوزه فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: در این گردهمایی مباحثی به صورت فشرده با سرفصل‌های شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی، تربیت رسانه‌ای، حضور هوشمندانه در فضای مجازی، سواد بصری و تکنیک‌های تولید محتوا، رصد، امنیت و مدیریت فضای مجازی، جریان‌شناسی رسانه‌های داخلی و خارجی، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری آنلاین برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

طهرانی مقدم گفت: این گردهمایی به  همت سازمان فضای مجازی بسیج استان با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان، بسیج اساتید، خانه مطبوعات استان، معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد