hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > حدود ۳۹ میلیارد تومان به گندمکاران سیستان و بلوچستان پرداخت شده است حدود ۳۹ میلیارد تومان به گندمکاران سیستان و بلوچستان پرداخت شده است

حدود ۳۹ میلیارد تومان به گندمکاران سیستان و بلوچستان پرداخت شده است حدود ۳۹ میلیارد تومان به گندمکاران سیستان و بلوچستان پرداخت شده است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۴۲ میلیارد و ۸۳۷ میلیون تومان گندم از کشاورزان این استان خریداری شده که تا کنون ۳۸ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به آنان پرداخت شده است.

به گزارش رویدادایران محمدرضا سرگزی  اظهارداشت: بیش‌از ۳۸ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان از وجوه گندم خریداری شده به کشاورزان استان سیستان و بلوچستان پرداخت شده و بقیه وجوه با توجه به پیگیری های صورت گرفته با شرکت بازرگانی دولتی ایران در اسرع وقت به حساب کشاورزان استان واریز خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برداشت خوبی از کشت گندم در سیستان و بلوچستان داشتیم که تاکنون بیش‌از ۳۷ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان این استان خریداری شده که نسبت به سال گذشته چشمگیر بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: آخرین مهلت خرید گندم تضمینی مازاد بر مصرف از کشاورزان استان پایان شهریور ماه بوده و هم‌اینک کار خرید گندم در شمال(سیستان) فعال و بقیه مراکز تعطیل است.

وی تصریح کرد: این مقدار خرید گندم از کشاورزان توسط ۱۲ مرکز خرید دولتی و خصوصی انجام گرفته است.

سرگزی افزود: کشاورزانی که تاکنون محصولات زراعی خود را به مراکز خرید تحویل نداده اند هر چه سریعتر اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد:شروع فصل خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز سیستان و بلوچستان از اوایل فروردین ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد