hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۱۰۰ خادم مردمی در حال خدمت رسانی به زوار پاکستانی هستند

۱۰۰ خادم مردمی در حال خدمت رسانی به زوار پاکستانی هستند

مسئول موکب مردمی «به وقت حسین شهرستان زاهدان» گفت: موکب مردمی «به وقت حسین» متشکل از حدود 100 نفر خادم مردمی خواهر و برادر در حال خدمت رسانی به زائرین هستند.

به گزارش رویدادایران به نقل از فارس  مهدی رستگار مسئول موکب مردمی به وقت حسین شهرستان زاهدان ضمن ابراز خرسندی از خدمت رسانی به زوار امام حسین علیه السلام اظهار داشت: موکب مردمی «به وقت حسین» متشکل از حدود صد نفر خادم مردمی خواهر و برادر در حال خدمت رسانی به زائرین هستند.

وی افزود: خدمات ارائه شده به زوار شامل خدمات فرهنگی، بهداشتی، اطعام و ... هست که بیشتر هزینه های صورت گرفته از طریق خیرین مردمی فراهم شده است.

رستگار تاکید کرد: عمده هدف اقدامات موکب مردمی «به وقت حسین» فراهم آوردن شرایط لازم جهت مشارکت مردمی در استان سیستان و بلوچستان برای خدمت به زائرین است.

مسئول موکب مردمی به وقت حسین شهرستان زاهدان تاکید کرد: تعمیق فرهنگ ناب حسینی و شعار ما ملت امام حسین در استان سیستان و بلوچستان پیشرفت چشمگیری داشته اما هنوز جای دارد تا گسترده تر شود.

وی خاطرنشان کرد: شوق خدمت رسانی به مردم در میان مردم سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است و ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم محلی برای ارائه خدمات باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد