hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قدردانی نماینده زاهدان از خدمت خادمیاران رضوی به زائران پاکستانی اربعین

قدردانی نماینده زاهدان از خدمت خادمیاران رضوی به زائران پاکستانی اربعین

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، از خدمات بنیاد کرامت رضوی در میزبانی از زائران پاکستانی اربعین که از مسیر سیستان و بلوچستان وارد کشور ما می‌شوند، قدردانی کرد.
به گزارش رویدادایران حبیب‌الله دهمرده گفت: تاکنون خدمات متنوعی به برکت توجه آستان قدس وی و تلاش خادمیاران رضوی در دو گذرگاه مرزی میرجاوه و ریمدان ارائه شده است و دو موکب تخصصی در این دو پایانه، غذای گرم و آب آشامیدنی میان زائران پیاده توزیع می‌کنند.
 
وی افزود: بنیاد کرامت رضوی هم‌چنین با بسته‌های فرهنگی و سوغات زائر از زائران پاکستانی اربعین پذیرایی می‌کند و طبق مشاهدات میدانی ما، موکب‌های بنیاد کرامت رضوی همواره در کانون توجه، استقبال و ازدحام زائران پاکستانی قرار دارد. 
 
دهمرده به جلسه مشترک با مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی نیز اشاره کرد و گفت: در جلسه مشترک با مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در جریان سفر وی به شهرستان دشتیاری، ایشان بر خدمت‌رسانی به برادران و خواهران مسلمان ما که از پاکستان وارد ریمدان می‌شوند تاکید داشتند تا میزبانی شایسته و در شأن زوار اربعین از آن‌ها داشته باشیم. 
نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علاوه بر این هدف اصلی، بهبود سطح خدمت‌رسانی‌ها و افزایش مدت زمان ماندگاری این زائران نیز مورد توجه قرار دارد که البته نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد