hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افتتاح اولین واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن کشور در زاهدان

افتتاح اولین واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن کشور در زاهدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در آخرین روز از هفته تعاون،با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور، ۴۵۷ طرح تعاونی سراسر کشور از جمله تحویل اولین واحد‌های مسکونی اقدام ملی مسکن در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش رویدادایران به نقل از فارس حامد آرامش  اظهار کرد: در این مراسم و بطور همزمان با سراسر کشور طرح ۶۴ واحدی تعاونی امید آیندگان زاهدان که از اولین چاه های طرح اقدام ملی مسکن در کشور و استان است به همشهریان در زاهدان تحویل شد.

وی افزود: این واحد‌های مسکونی در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال در مدت کمتر از دو سال توسط شرکت تعاونی امید آیندگان زاهدان ساخته و به مردم تحویل شد.

آرامش بیان داشت: خوشبختانه با عملکرد خوب شرکت های تعاونی سیستان و بلوچستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن،نگاه ها به این حوزه و مشارکت تعاونی ها که بخاطر عملکرد گذشته مخدوش شده بود، تغییر کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هم اینک چهار هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی با مشارکت تعاونی ها در طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان در حال ساخت است، افزود: با روند کنونی ان شاءالله تا پایان امسال دو هزار واحد به متقاضیان تحویل می‌شود.
آرامش اضافه کرد: امروز با حضور رییس جمهور همچنین از شرکت های تعاونی برگزیده در جشنواره تعاونی های برتر ملی قدردانی شد.
وی گفت: در این بخش از سیستان و بلوچستان شرکت تعاونی خدمات بازرگانی شادی تجارت پاساوان شایسته تقدیر معرفی شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد