hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| جابجای یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مسافر از پایانه های قم

قم| جابجای یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مسافر از پایانه های قم

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری یک میلیون و دویست هزار نفر مسافر از پایانه ها و پارکسوارهای سازمان جا به جا شدند.
به گزارش رویداد ایران، رضا پوریافر از سرویس دهی 71 هزار و 988 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و تاکسی برون شهری در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: یک میلیون و 200هزار نفر مسافر از پایانه ها و پارکسوار این سازمان جابه جا شدند.
وی افزود:  در ایام تابستان از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه با سرویس دهی 41 هزار دستگاه اتوبوس، مینی بوس و تاکسی برون شهری بالغ بر ۷۵۰ هزار نفر مسافر از پایانه ها و پارکسوارهای این سازمان جابه جا شدند.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم داشت: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان حج و زیارت استان و ساماندهی اعزام زائرین عتبات و حج تمتع از پایانه مرکزی در ۶ ماهه نخست سال جاری با سرویس دهی ۳۵۲ دستگاه اتوبوس بالغ بر 15 هزار نفر زائر به عتبات عالیات اعزام شدند و در ایام حج تمتع امسال یکهزار و 584 نفر زائر از پایانه مرکزی به حج تمتع اعزام شدند که این اعزام ها بالغ بر پنج هزار نفر بدرقه کننده داشت که از پارکینگ و خدمات پایانه مرکزی بهره مند شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد