hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دستگاه های برتر سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

دستگاه های برتر سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

دستگاه های برتر سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی معرفی و طی مراسمی

به گزارش رویدادایران به نقل از  روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان؛ آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی با حضور خانواده شهدا، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان و مدیران دستگاه های اجرایی، امروز جمعه در تالار امام رضا (ع) برگزار شد.

بر اساس شاخص های عمومی و تخصصی اداره کل بنادر و دریانوردی و اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان ۲ دستگاه برتر این جشنواره معرفی و تقدیر شدند‌.

همچنین در ۵ بخش تخصصی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در گروه آموزش، پژوهش و فرهنگی، اداره کل امور مالیاتی در گروه تولیدی و خدماتی، شرکت آب و فاضلاب در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در گروه سلامت و رفاه اجتماعی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی در گروه امور عمومی و قضایی به عنوان دستگاه های برتر مورد تقدیر قرار گرفتند‌.

از دستگاهایی که در محورهای ابلاغی اقدام موثر انجام داده اند نیز قدردانی شد، بر این اساس از اداره کل فرودگاه های استان به دلیل پیگیری در توسعه زیرساخت های استان، از سازمان جهاد کشاورزی به جهت پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی، راه و شهرسازی جنوب در راستای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور، از راهداری و حمل و نقل جاده ای به دلیل کسب رضایت مردم تقدیر شد.

اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) به دلیل ایجاد اشتغال و رفاه نسبی در اقشار آسیب پذیر، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار سال و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دلیل اقدام موثر در نشر و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت مورد تقدیر قرار گرفتند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد