hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بهره برداري از ۱۸۲ طرح جهادکشاورزي در سیستان و بلوچستان

بهره برداري از ۱۸۲ طرح جهادکشاورزي در سیستان و بلوچستان

همزمان با سراسر کشور باحضور مخبر معاون رئيس جمهور ، ۱۸۲ طرح جهاد کشاورزي در استان سیستان و بلوچستان هم به بهره برداري رسيد.

به گزارش رویدادایران ، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان عصر روز گذشته در مراسم ویدیو کنفرانسی افتتاح همزمان دو هزار طرح وزارت جهاد کشاورزی که با حضور معاون اول رئیس‌ جمهور و وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، یک واحد مرغداری ٢٠ هزار قطعه ای را در روستای اسلام آباد شهرستان خاش به نمایندگی از ١٣ واحد مرغداری ، افتتاح کرد.

سید محمدرضا حسینی سرپرست جهاد کشاورزي استان گفت: برای اجرای این ۲ هزار طرح ، ٢ هزار و ۶٧٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و حدود هشت هزار خانوار روستایی و عشایری از مزایای آن بهره مند شدند

سرپرست جهاد کشاورزي استان با بيان اينکه 10درصد از طرح هاي کشاورزي کشور به استان سیستان و بلوچستان اختصاص دارد، گفت: این استان با افتتاح ١٨٢ طرح بیشترین طرح‌های افتتاحیه هفته دولت وزرات جهادکشاورزی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: اين طرح ها شامل، امور فني و مهندسي آب و خاک، توليدات گياهي و دامي، شيلات، صنايع تبديلي عشاير و توليد گوشت مرغ در استان است.

حسيني افزود: در دولت سیزدهم برای تحقق خودکفایی به گوشت مرغ، احداث ۴٣٠ واحد مرغداری جدید در استان آغاز شد.
سرپرست جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان تاکیدکرد: در هفته دولت ١٣ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت ٢٧٠ هزار قطعه در هر دوره وسرمایه گذاری بیش از ۶۵٠ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است
وي همچنين به موضوع صدور پروانه بهره برداري براي مرغداران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر براي 430 مرغداري پروانه بهره برداري صادر شده است.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد