hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افتتاح کارخانه تولید کننده کود شیمیایی کشاورزی در بخش رضویه

افتتاح کارخانه تولید کننده کود شیمیایی کشاورزی در بخش رضویه

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت : به مناسبت هفته دولت پروژه های مختلفی در سطح بخش رضویه افتتاح شد که از مهم‌ترین این پروژه‌ها افتتاح کارخانه کیمیا اکسیر شرق تولید کننده کود شیمیایی کشاورزی در محل تصفیه خانه اولنگ می باشد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محمد میری دیسفانی بیان کرد: بخش مهمی از پروژه‌ها به حوزه اقتصاد و اشتغال مربوط است که در هفته دولت با حضور مسئولین افتتاح شدند.
وی اشاره نمود : در راستای تکمیل زنجیره تولید و برای حفظ امنیت غذایی ناگزیر بایستی عوامل تولید را حفظ کنیم و  تولیدات کشاورزی را توسعه دهیم و عملکرد را ارتقاء نماییم  و برای استمرار بهره برداری از اراضی کشاورزی که همان استمرار و تداوم تولیدات کشاورزیست  برای حفاظت از آن کوشا باشیم .
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: برای ساختن یک اقتصاد قوی و قدرتمند نیازمند حمایت از تولید هستیم  و باید موانع مرتفع و شرایط اشتغالزایی را فراهم آوریم.
وی با تأکید بر اینکه تنها راه بالا بردن میزان اشتغال تولید است، گفت: برای افزایش میزان اشتغال و رسیدن به هدف رشد اقتصادی باید تولید و واحدهای تولیدی افزایش یابند و  طرح‌های توسعه‌ای ایجاد گردند .
وی اذعان داشت : به مناسبت هفته دولت ضمن آیین بزرگداشت مقام شهدا و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ، در بخش رضویه  بهره برداری از ۴پروژه شامل بهره برداری شبکه آبرسانی و افتتاح گاز در روستای کلاته منار ، بهره برداری از شبکه آبرسانی در صالح آباد و بهره برداری از پروژه شرکت کیمیا اکسیر شرق تولید کننده کود آلی انجام گرفت  که پروژه شرکت کیمیا اکسیر شرق تولید کننده کودهای شیمیایی  در بخش رضویه تصفیه خانه اولنگ از اقدامات جهاد کشاورزی است که با سرمایه گذاری  ۴۰۰میلیارد ریالی، با ظرفیت تولید سالانه ۴۳هزارو ۱۰۰ تن  برای   ۴۵نفر به صورت مستقیم و ۱۳۰ نفر به صورت غیرمستقیم  اشتغالزایی کرده است  افتتاح گردید .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد