hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افتتاح مرکز نفس در شهرستان بردسکن

افتتاح مرکز نفس در شهرستان بردسکن

در مراسمی با حضور روانشناس مرکز نفس خراسان رضوی،امام جمعه،فرماندار،فرمانده سپاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن مرکز مردمی نفس بردسکن افتتاح شد.

بردسکن پایگاه خبری رویداد ایزان-در حاشیه این مراسم روانشناس مرکز نفس خراسان رضوی  میزان سقط های جنایی روزانه در کشور را چیزی در حدود 2000 سقط دانست و عنوان کرد متاسفانه 95درصد این سقط ها غیرقانونی می باشد وتلاش ما بر این است تا از این سقط ها جلوگیری کنیم. 
ابراهیم علی محمدی با بیان اینکه در جلوگیری از سقط جنین تنها تخصص کارگشاه نیست بلکه باید افراد دغدغه‌مند باشند،افزود ما نمی‌توانیم فرد را از سقط جنین منع کنیم بلکه باید وی را قانع کنیم تا از این کار منصرف شود،هرچند با تفکر اینکه ما فقط به دنبال جوانب کشور هستیم عده‌ای در برابر کار ما موضع‌گیری دارند اما برای ما سلامتی شخص در اولویت است. 
در ادامه مراسم مهدیه ابراهیم زاده مدیر مرکز نفس شهرستان بردسکن از همه ی مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان خواست تلاش خود برای کاهش سقط جنین در شهرستان را به کار گرفته تا سقط جنین های سالم عمدی در بردسکن کاهش و به صفر برسد.
لازم به ذکر است برای راه اندازی و خرید تجهیزات این مجموعه بیش از 200 میلیون تومان هزینه شده است و 5 نفر کارشناس مامایی در آن مشغول به کار هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد