hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد تامین عادلانه و تقویت سبد فرهنگی خانوارها در کشوراست

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد تامین عادلانه و تقویت سبد فرهنگی خانوارها در کشوراست

مشاور وزیر و رییس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به خراسان رضوی گفت: رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم تامین عادلانه و تقویت سبد فرهنگی خانوارها در اقصی نقاط کشور است.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محمدرضا برکت در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی - هنری تربت‌حیدریه  اظهار داشت: رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم تامین عادلانه و تقویت سبد فرهنگی خانوارها در اقصی نقاط کشور است، بر این اساس و به دستور مقام عالی وزارت بنای کار ما آنست که هر چه سریعتر مجتمع‌های فرهنگی و هنری در دست ساخت را به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: هر چند برای ایجاد حس امیدآفرینی در مردم و به طور ویژه حوزه فرهنگ و هنر اعتبارات مورد نیاز پیش‌بینی شده است، اما در خصوص اجرای برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط مورد نیاز است.

رییس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکنون در سطح کشور حدود ۶۰۰ پروژه عمرانی داریم که بازسازی و بهسازی آنها حداقل به هفت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی تاکید کرد: اکنون بیش از ۳۰۰ طرح در حوزه فرهنگ و ارشاد در کشور نیمه تمام است که ۴۰ مورد از آنها طرح های ملی است و ۱۵ مورد از طرحهای ملی مربوط به مجتمع‌های فرهنگی و هنری می‌باشد .

 محمد حسین زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درخصوص پروژه های این استان بیان داشت : آمادگی داریم زمینه فعالیت  فعالان بخش خصوصی در تکمیل  و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر را فراهم کنیم.

 در ادامه این بازدید فاطمه نخعی نیا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه نیز اظهار کرد: مهمترین و با ارزشترین اتفاق مهمی که ظرف یک سال اخیر از ناحیه دولت و مجلس برای جامعه فرهنگ و هنر شهرستان رخ داد، تزریق ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری است.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه  80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در صورت تکمیل و بهره‌برداری این مجتمع، بخش بزرگی از کمبودهای فرهنگی و هنری شهرستان برطرف خواهد شد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد