hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی مشهد

افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی مشهد

هم زمان با هفته دولت پروژه های آبرسانی به روستای اسماعیل آباد، دوست آباد و روستاهای بخش مرکزی مشهد شامل شیرحصار، عباس آباد، کمینگران، پری آباد، فتح آباد گرگها، خلق آباد، کارده، خیرآباد، کشف و نجم به بهره برداری رسید.

مشهد پایگاه خبری رویداد امروز-در مراسم افتتاحیه پروژه آبرسانی روستای اسماعیل آباد که با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی مشهد، دهیار و جمعی از اهالی روستا برگزار شد، مخزن 500 مترمکعبی و ایستگاه دور متغیر این روستا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیریت آب و فاضلاب منطقه 5 مشهد در این مراسم اظهار داشت: بعد از تحویل گیری روستاهای مشهد از سال 1399 تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای آبرسانی به روستاها انجام شده که پروژه مذکور با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال مختص روستای اسماعیل آباد می باشد.

عباس اسحاقیان افزود: احداث مخزن ذخیره برای 10 روستا به ظرفیت 2 هزار متر مکعب، حفر 9 حلقه چاه، احداث 30 کیلومتر خط انتقال، اجرای 16 کیلومتر اصلاح شبکه جمعاً به ارزش 200 میلیارد ریال بخش دیگری از اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستاها می باشد.

 همچنین فرماندار شهرستان مشهد در این مراسم با تاکید بر خدمت رسانی همه جانبه و بیش از پیش به مردم بیان کرد: بسیار خرسندیم که در ایام هفته دولت، شاهد افتتاح پروژه های متعدد هستیم به ویژه افتتاح این پروژه که  موجب بهره مندی اهالی روستای اسماعیل آباد از نعمت حیاتی و گرانبهای آب گردید و ان شاء الله مردم روستا هم قدر این نعمت الهی را خواهند دانست.

محسن داوری با قدردانی از تلاش های مستمر و شبانه روزی شرکت آب و فاضلاب مشهد خاطر نشان کرد: در شرایط دشوار کنونی چه به لحاظ اقتصادی و چه از نظر کمبود آب و خشکسالی های اخیر، اینجانب از نزدیک شاهد زحمات و اقدامات مؤثر عزیزانمان در آبفای مشهد بوده ام و خداوند را شاکریم که فعالیت ها به ثمر نشسته است.

وی همچنین از بخشدار مرکزی مشهد و دهیاران به خصوص دهیار روستای اسماعیل آباد به دلیل همکاری موثر با شرکت آب و فاضلاب مشهد تشکر و قدردانی کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد