hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کارخانه خوراک دام در روستای فخرداود بخش احمدآباد افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت:

کارخانه خوراک دام در روستای فخرداود بخش احمدآباد افتتاح شد

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت : همزمان با هفته دولت آیین نکوداشت و بزرگداشت مقام شهدا و غبارروبی مزار شهدا و عطر افشانی انجام و ۴ پروژه کشاورزی و عمرانی به همت خیران، بخش خصوصی و دولت در بخش احمدآباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید که در این بین مهمترین آن پروژه مربوط به جهاد کشاورزی می‌باشد .

مشهد پایگاه خبری روزگار-این پروژه‌ها شامل افتتاح طرح هادی روستای امیرآباد ، افتتاح طرح هادی روستای برود ، افتتاح خانه بهداشت سلطان آباد ، افتتاح کارخانه خوراک دام فخر داوودمی‌باشد .

محمد میری دیسفانی بیان کرد :  افتتاح کارخانه خوراک دام با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی ، با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن  توسط بخش خصوصی مهم‌ترین طرح افتتاح شده جهاد کشاورزی در  بخش احمدآباد بود که  با افتتاح کارخانه خوراک دام بهین دانه روژان برای ۱۷ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشغالزایی شده است.

فعالین این کارخانه  با وجود کمترین کمک از دولت برای حل مسایل اقتصادی، اقدامی خالصانه  نموده و بر مصداق شعار سال ۱۴۰۱ مقام معظم رهبری تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین گام نموده ، لذا وظیفه ما است   از بخش خصوصی حمایت نموده و در جهت رفع موانع  تمام تلاش خود را به کار بسته و با هم افزایی و همگرایی در راستای توسعه ، پیشرفت و آبادانی گام برداریم .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد