hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > 15طرح زیر ساختی استان در هفته دولت به بهره برداری رسید

مدیر عامل شزکت شهرکهای صنعتی استان سیستان و بلوچستان

15طرح زیر ساختی استان در هفته دولت به بهره برداری رسید

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اظهار داشت :در هفته دولت با 30 میلیارد تومان اعتبار 15 طرح زیر ساختی در استان به بهره برداری رسیده ودر حال حاضر هفت واحد صنعتی اماده بهره برداری است .

به گزارش رویدادایران از زاهدان ، راشکی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان درنشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته دولت  در محل نمایشگاههای بین المللی زاهدان برگزار شد گفت: 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان  اظهارداشت:چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط سیستان و بلوچستان گرامیداشت هفته دولت در زاهدان افتتاح شد. 

وی افزود: در این نمایشگاه واحدهای فعال تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان حضور دارند که محصولات خود را به قیمت درب کارخانه عرضه می‌کنند.

در این نمایشگاه ۱۰۰ واحد تولیدی شامل صنایع ساختمانی، صنایع غذایی، بخش خدمات و تعدادی صنایع پوشاک حضور دارند.

مدیر عامل شزکت شهرکهای صنعتی استان سیستان و بلوچستان،: در یکسال اخیر 140 میلیارد تومان برای احداث زیر ساختهای لازم در شهرکهای صنعتی استان تامین مالی شده است

علیرضا راشکی گفت: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی دفتر سرمایه گذاری اداره کل اقتصاد و دارایی و دستگاه های اجرایی صادر کننده مجوز از جمله صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، جهادکشاورزی، فنی و حرفه ای، پارک علم و فناوری، شهرداری، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بانک های سپه، ملت، صندوق کارآفرینی امید، صنعت و معدن، صادرات و رفاه در این نمایشگاه حضور دارند.

وی گفتک در حال حاضر 190 هکتار زمین هم برای گسترش شهرکهای صنعتی استان برای احداث زیر ساختهای لازم هم تحویل گرفته ایم .

مدیر عامل شزکت شهرکهای صنعتی استان گفت: در یکسال گذشته 211 قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است که 46 قرارداد در هشت ماهه سال قبل و 19 قرارداد در چند ماه سال اخیر بوده است

وی تاکید کرد: رد حال حاضر 70 درصد تورماهیان کشور، 40 درصد پابندو یراق الات ریلی کشور ، 14 درصد کود و سموم کشاورزی و 45 درصد تن ماهیان کشور از این استان تامین می شوند .

در پایان این نشست خبرنگاران از واحد های تولیدی نمایشگاه بازدید کردند




 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد