hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > آخر هفته سرویس دهی میان ایستگاه مترو شهر ری و پالایشگاه تعطیل است

آخر هفته سرویس دهی میان ایستگاه مترو شهر ری و پالایشگاه تعطیل است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های خط یک متروی تهران در آخر هفته ایستگاه‌های متروی شهرری و پالایشگاه تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد عباسی نامی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه بعد از ۲۰ سال بهره‌برداری از خط یک مترو، بهسازی امری ضروری است گفت: با بازگشایی مراکز تحصیلی در مهرماه شاهد افزایش مسافر خواهیم بود بنابراین انجام تعمیرات موردنیاز در اولویت کاری قرار گرفته است و آخر این هفته فاز نخست عملیات ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های جنوبی خط یک در محدوده ایستگاه شهرری تا ایستگاه پالایشگاه در کمترین زمان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: خط یک متروی تهران در محدود ایستگاه‌های شهرری تا پالایشگاه، روزهای پنجشنبه ۱۰ و جمعه ۱۱ شهریورماه سرویس‌دهی ندارد و با بهسازی این سوزن‌ها، بهره‌برداری از نیمه جنوبی خط یک مترو تهران در شرایط مطلوب‌تر و ایمن‌تری قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده تلاش داریم تا این کار ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام شود افزود: در این دو روز حرکت قطارها در خط یک متروی تهران به دو بخش تقسیم می‌شود و سرویس‌دهی از ایستگاه تجریش تا ایستگاه شهرری و بالعکس و همچنین از ایستگاه پالایشگاه تا کهریزک و فرودگاه امام خمینی (ره) بدون محدودیت انجام خواهد شد.

عباسی نامی خاطرنشان کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی جهت انتقال مسافران به‌صورت رایگان در مسیر رفت‌وبرگشت از ایستگاه شهرری به ایستگاه پالایشگاه و بالعکس، از اولین ساعت بهره‌برداری مترو در روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریور انجام شده است.

منبع: mehrnews-5576999

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد