hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کلنگ‌زنی ۱۲ پروژه گردشگری در سطح سیستان و بلوچستان

کلنگ‌زنی ۱۲ پروژه گردشگری در سطح سیستان و بلوچستان

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت هفته دولت ۱۲ پروژه گردشگری در سطح استان کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش رویدادایران به نقل از فارس مجتبی میرحسینی  اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت پروژه‌های گردشگری مختلفی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در سطح استان کلنگ‌زنی می‌شوند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: کلنگ پروژه‌های احداث حصار حفاظتی و زیرساخت رفاهی بریس، واحد‌های اقامتی درک و واحد‌های اقامتی پارک بهاران چابهار در جنوب استان به زمین زده می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: در این هفته نیز پروژه‌های تامین زیرساخت گردشگری کوه‌خواجه، زیرساخت‌های گردشگری قلعه‌رستم، مسیر پیاده روی شهرسوخته و مرمت قلعه مچی در منطقه سیستان کلنگ‌زنی می‌شوند. 

میرحسینی با اشاره به آغاز احداث ساختمان، زیرساخت رفاهی و محوطه‌سازی کمپ گردشگری بیابان لوت در هفته دولت بیان کرد: احداث واحد‌ اقامتی چشمه آبگرم بزمان، واحد اقامتی روستای جهانی کلپورگان و زیرساخت رفاهی کارواندر خاش، پروژه‌های دیگری هستند که در این هفته کلنگ‌زنی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها تا پایان امسال آماده بهره‌برداری شده و پس از افتتاح برای ۲۵ نفر ایجاد اشتغال شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد