hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان از هفتم تا نهم شهریورماه در زاهدان برگزار می‌شود

به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان، علیرضا راشکی روز پنجشنبه اظهار داشت: در این نمایشگاه واحدهای فعال تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان حضور داشته و محصولات خود را به قیمت درب کارخانه عرضه می کنند.

وی گفت: این نمایشگاه از هفتم شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان دایر و بازدید برای عموم آزاد است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه ۱۰۰ واحد تولیدی حضور خواهند داشت که عمده این واحدها شامل صنایع ساختمانی، صنایع غذایی و تعدادی نیز صنایع پوشاک هستند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی دفتر سرمایه گذاری اداره کل اقتصاد و دارایی و دستگاه های اجرایی صادر کننده مجوز از جمله صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، جهادکشاورزی، فنی و حرفه ای، پارک علم و فناوری، شهرداری، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بانک های سپه، ملت، صندوق کارآفرینی امید، صنعت و معدن، صادرات و رفاه حضور دارند.

 

                                                                                             

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد