hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تمامی پرداخت های بیمه سلامت سیستان و بلوچستان به مراکز درمانی در شش ماهه امسال بروز می باشد

شهرکی

تمامی پرداخت های بیمه سلامت سیستان و بلوچستان به مراکز درمانی در شش ماهه امسال بروز می باشد

مدیر کل بیمه سلامت سیستان وبلوچستان گفت :تمامی پرداخت‌ها به مراکز درمانی تا کنون بروز بوده، در حال حاضر هیچگونه مطالبات و معوقاتی از سال ۱۴۰۰ نداریم

به گزارش خبرنگار رویدادایران از زاهدان -مدیر کل بیمه سلامت استان اظهار داشت : تمامی بدهی ها تا سال ۱۴۰۰ پرداخت شده و هیچگونه بدهی بابت سال گذشته به بخش خصوصی و دولتی وجود ندارد.

وی افزود: پرداخت های سطح یک به مراکز جامع سلامت تقریبا ۲ برابر سال گذشته افزایش داشته و مقرر شده بیمه شدگان بیمه سلامت با تعرفه های دولتی در مراکز و بیمارستان های تامین اجتماعی پذیرش شوند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: طرح دارویار از ۲۳ تیرماه به صورت رصد روزانه در استان اجرایی و ۲۰۶ داروخانه به صورت مرتب در این طرح رصد شدند و حذف ارز ترجیحی در پرداخت‌های بیمه شدگان تاثیری نداشته و تنها کسانی‌که فاقد بیمه هستند داروها را براساس قیمت روز دریافت می‌کنند.

شهریار شهرکی  اظهارداشت: در طرح دارویار در برخی داروها سهم بیمه سلامت از ۷۰ درصد نیز افزایش داشته اما پرداختی بیمه گذار فرقی نکرده است.

وی گفت:  تمامی اقشار جامعه که زیرپوشش هیچ بیمه ای نیستند می توانند به صورت رایگان از بیمه سلامت استفاده کنند و بعد از سه ماه از زمان بیمه براساس ارزیابی وسع، اگر فرد در دهک یک تا سه باشد، همچنان به صورت رایگان بیمه خواهد شد

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: مرکز درمان ناباروری مولود یکی از مجهزترین مراکز  بوده و پتانسیل بالایی برای درمان ناباروری دارد.
این مقام مسوول  اظهار کرد: باتوجه به شرایط ویژه مردم در این استان تاکید شده که دانشگاه علوم پزشکی  و  سازمان نظام پزشکی استان  پزشکان را تشویق جهت همکاری  کنند  تا عقد قرارداد با بیمه سلامت را در دستور کار قرار دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد