hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > راه و شهرسازی مازندران ۲۱ طرح عمرانی را در هفته دولت افتتاح می‌کند

راه و شهرسازی مازندران ۲۱ طرح عمرانی را در هفته دولت افتتاح می‌کند

 مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از افتتاح و بهره برداری ۲۱ طرح عمرانی با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این استان خبرداد.

سیدمحمد نظری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح‌های قابل افتتاح در حوزه معاونت مهندسی و ساخت و معاونت مسکن و ساختمان است، افزود: در بخش مهندسی ساخت و توسعه راه‌ها، در مجموع ۶ طرح عمرانی با سرمایه گذاری ۹۰۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی آماده بهره برداری و افتتاح است.

وی، احداث، تعریض بهسازی و آسفالت محورهای فریدونکنار، آمل، سیمرغ، گلوگاه و بهشهر و یک دوربرگردان در آمل را از دیگر طرح هایی اعلام کرد که در گرامیداشت هفته دولت در مازندران افتتاح و بهره برداری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیان کرد: در حوزه معاونت مسکن و ساختمان نیز همزمان با هفته دولت،  ۱۵ طرح مسکن مهر در قالب ۸۱۲ واحد مسکونی در ۶ شهرستان ساری، نکا، شیرگاه، فریدونکنار، چالوس و رامسر و با بیش از یکهزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی آماده افتتاح و بهره برداری است.

طبق اعلام رسمی اداره کل راه و شهر سازی مازندران سهم اجرای مسکن مهر در این استان ۵۷ هزار و ۳۵۱ واحد بود که تا کنون ۵۳ هزار و ۹۳۷ واحد تحویل شده است و سه هزار و ۴۱۴ واحد برابر با ۶ درصد نیمه تمام مانده است که از پیشرفت فیزیکی ۷۰ تا ۸۵ درصدی برخوردار است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد