hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > خدمت رسانی به زوار حسینی باید با صبر و حوصله باشد

خدمت رسانی به زوار حسینی باید با صبر و حوصله باشد

رئیس سازمان هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در اولین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین حسینی که امروز ۵ شهریور در سالن همایش‌های رازی در حال برگزاری است با اشاره به خدمت رسانی هلال احمر در مراسم اربعین گفت: اربعین یک دانشگاه از جنس مکتب عاشوراست؛ اربعین مشق ایستادگی با جنس روشنگری است.

کولیوند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اربعین را یوم الله دانست که در آن باید اعضای هلال احمر بر حفظ سلامت زائران اباعبدالله تلاش کنند.

وی افزود: ما با خدمت عاشقانه و خالصانه در ثواب پیاده‌روی سهیم خواهیم شد. ما تا می‌توانیم باید خدمات خود را گسترش دهیم. صبر و حوصله از شاخص‌های خدمت‌رسانی است ممکن است زائران خسته و بی‌حوصله باشد مبادا عزیزی از هلال احمر بی حوصله شود

وی با بیان اینکه هزاران نفر برای خدمت رسانی در قالب تیم‌های هلال احمر در اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: ما برای خدمت رسانی با محدودیت مواجه بودیم و برنامه‌ریزی کردیم از نقطه صفر مرزی تا نجف و کربلا را تحت پوشش قرار دهیم. تلاش شده است نیروهای هلال احمر کمبود نیروهای درمانی را جبران کنند.

وی با بیان اینکه هلال احمر عراق و نیروهای حشدالشعبی در تدارک و پشتیبانی کمک ما هستند گفت: اتوبوس‌هایی که در نظر گرفته بودیم فردا اعزام خواهند شد.

منبع: mehrnews-5573858

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد