hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > 56طرح در چابهار آماده افتتاح و کلنگ زنی است

56طرح در چابهار آماده افتتاح و کلنگ زنی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۵۶ طرح با اعتبار ۸۶ میلیارد تومان گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از خبرگزاری فارس جواد سپاهی امروز در جلسه گرامیداشت برنامه های هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت یادآور شهیدان رجایی و باهنر است و همه مسوولان با الگوپذیری از این ۲ شهید بزرگوار، خدمتگزاری به مردم و توسعه عدالت در جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: ۵۶ طرح با اعتبار ۸۶ میلیارد تومان گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است.

این مسؤول بیان کرد: ویژه برنامه های متنوع دیگری گرامیداشت هفته دولت در چابهار برنامه ریزی شده که از جمله آنها دیدار با امامان جمعه تشیع و تسنن، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و برگزاری جلسات دیدارهای مردمی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان است.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه هفته دولت یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که با ایمان، ساده زیستی و صداقت برای همیشه تاریخ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند، افزود: شهیدان رجائی و باهنر پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند.

وی ادامه داد: هفته‌ دولت فرصت خوبی است برای ارائه دستاوردهای نظام در بخش‌های مختلف و همچنین برای تجلیل و بازخوانی نقش و وظایف دولت‌مردان و قدردانی از همه‌ کارمندان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد