hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > حل گره ترافیک در محله یافت‌آباد با احداث زیرگذر تقاطع معلم-الغدیر

حل گره ترافیک در محله یافت‌آباد با احداث زیرگذر تقاطع معلم-الغدیر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از گره‌گشایی ترافیکی محله یافت آباد در جنوب غرب پایتخت با احداث یک مسیر زیرگذر در تقاطع بلوار معلم با خیابان الغدیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شعبانی با اشاره به گره‌گشایی ترافیکی محله یافت آباد در جنوب غرب پایتخت با احداث یک مسیر زیرگذر در تقاطع بلوار معلم با خیابان الغدیر، گفت: تقاطع بلوار معلم با خیابان الغدیر موسوم به چهارراه قهوه‌خانه، یکی از تقاطع‌های پر تقاضای ترافیکی در محدوده منطقه ۱۸ محسوب می‌شود که می‌بایست با توجه به وجود کاربری‌های اداری، تجاری و خدماتی مهم جاذب سفر مورد ساماندهی قرار گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه اتمام پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی در آینده نزدیک، منجر به افزایش حجم ترافیک ورودی به خیابان الغدیر می‌شود، این امر را سبب افزایش تداخل ترافیکی در تقاطع الغدیر- معلم به ویژه در ساعات اوج ترافیک و درنتیجه افت عملکرد و کاهش ایمنی تردد ارزیابی و خاطرنشان کرد احداث یک زیرگذر شرقی- غربی در امتداد بلوار معلم که عملیات اجرایی آن از خردادماه امسال آغاز شده است، ترافیک در این محدوده از جنوب غرب پایتخت را ساماندهی خواهد کرد.

وی طول این زیرگذر شرقی-غربی را ۵۱۰ متر دانست و اظهار کرد: عرض ۱۴ متری این مسیر، فضای لازم برای احداث ۲ باند هریک با ۲ خط عبوری را فراهم خواهد کرد.

شعبانی ادامه داد: همچنین احداث ۲ مسیر کندرو در طرفین زیرگذر به طول ۴۵۰ متر و ۲ دوربرگردان همسطح شرق به شرق و غرب به غرب به طول ۱۰۵ متر در دستورکار این پروژه قرار دارد که باید به همراه شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: احداث زیرگذر تقاطع بلوار معلم با خیابان الغدیر نیازمند اجرای ۱۹۵ حلقه شمع است. متعاقب انحراف ترافیک در جبهه شمال غرب پروژه امکان حفاری و احداث ۴۰ حلقه شمع فراهم شده که از این تعداد ۱۴ حلقه شمع حفاری و کیج گذاری شده است.

منبع: mehrnews-5570510

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد