hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تحویل 2 هزار واحد مسکن در سیستان و بلوچستان طی دهه فجر

تحویل 2 هزار واحد مسکن در سیستان و بلوچستان طی دهه فجر

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از تحویل 2 هزار واحد مسکن در سیستان و بلوچستان طی دهه فجر خبر داد.

به گزارش رویدادایران ، حسین مذنب مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در سفر به سیستان و بلوچستان از پروژه های نهضت مسکن در سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

وی در این بازدید از تحویل 2 هزار واحد مسکن در سیستان و بلوچستان طی دهه فجر خبر داد.

به گفته دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان بیشترین واحدهای مسکونی قابل افتتاح طرح نهضت ملی مسکن استان با ۶۴ واحد به شهرستان زاهدان اختصاص دارد. 

عطا الله اکبری با بیان اینکه تلاش دولت این است که عرضه و تقاضا در مسکن متعادل شود با اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن امید برای تحقق این هدف و  خانه دار شدن اقشار مختلف افزایش یافته است، گفت: واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در قالب ۵ هزار و ۲۵۱ واحد در حال ساخت است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سالجاری تحویل متقاضیان می شود.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین هم اینک ۱۹ هزار و ۸۷۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی استان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد در دست ساخت است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سالجاری حدود ۵ هزار واحد آن آماده بهره برداری می شود.

اکبری گفت: سیستان و بلوچستان هم اینک در صدر استان های برتر کشور در تامین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد. 

وی بیان کرد: همچنین در هفته دولت امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیب و سوران با زیربنای ۸۵۰ متر مربع با برخورداری از امکاناتی نظیر سیستم آکوستیک صوتی و اعلام و اطفاء حریق، سالن کتابخانه، اتاق قصه‌گویی کارگاه نقاشی و سفالگری و غیره به بهره برداری می رسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد