hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پویش نسیم احسان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در استان سیستان و بلوچستان آغاز گردید.

پویش نسیم احسان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در استان سیستان و بلوچستان آغاز گردید.

اولین همایش معلم سازنده کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش رویدادایران مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان و بلوچستان گفت: پویش "نسیم احسان" به همت این ستاد با هدف توزیع اقلام سرمایشی در بین افراد نیازمند این استان آغاز شد.

علیرضا راشکی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تعداد ۲۲۵ دستگاه وسیله سرمایشی با مشارکت گروه‌های جهادی و بنیاد احسان با اعتبار بیش‌از هشت میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: پیش‌از این نیز با مشارکت گروه‌های جهادی تعمیر ۲۰۰ وسیله سرمایشی انجام شده است.


برگزاری همایش معلم سازنده کشور در سیستان و بلوچستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: همایش معلم سازنده کشور با حضور بیش از ۳۲۰ نفر از معلمان جهادی سطح استان و حضور هشت گروه جهادی تخصصی در حوزه آموزش ،تعلیم و تربیت برگزار شده است.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه رویش احسان توسط گروه های جهادی همکار قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان در زاهدان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در حاشیه همایش معلم سازنده به همت قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شده است.

راشکی اظهارداشت: هشت گروه جهادی تخصصی در حوزه آموزش،تعلیم و تربیت به ارائه دستاوردها،برنامه ها و کارنامه عملکردشان در سنوات گذشته در اقصی نقاط استان پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: احداث مدرسه تولید، برگزاری دوره های توانمندسازی معلمان، تولید محتوا و برگزاری کلاس‌های تقویتی در دروس پایه، برپایی اعتکاف علمی و انتخاب رشته ویژه دانش آموزان کنکوری،آسیب شناسی مسایل حوزه آموزش و پرورش و کمک به برطرف کردن آن‌ها از مهمترین اقدامات انجام شده توسط این گروها است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در سیستان و بلوچستان همچنین به امضای سند تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و اداره کل آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه در حاشیه همایش معلم سازنده و با حضور مدیران استانی، معلمان جهادی سطح استان، گروه‌های جهادی تخصصی حوزه آموزش و پرورش و اصحاب رسانه منعقد شده است.

راشکی مشارکت و همکاری دوجانبه در حمایت از دانش آموزان مناطق کم برخوردار، دانش آموزان بازمانده از تحصیل و دانش‌آموزان تارک تحصیل، حمایت از گروه‌های جهادی تخصصی حوزه آموزش وپرورش،ارتقای کیفیت یادگیری و تحقق عدالت آموزشی و تربیتی را از مهمترین اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی راه اندازی پنج باب مدرسه ویژه تولید، اشتغال و کارآفرینی(مدرسه تولید ومهارت)، برگزاری دوره های توانمندسازی معلمان، توزیع نوشت افزار، حمایت تحصیلی از چهار هزار دانش‌آموز مناطق محروم ،تجهیز هفت باب مدرسه آموزش از راه دور و کمک به جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل را از اهم تعهدات قرارگاه عدالت آموزشی ستاداجرایی در این تفاهم‌نامه بیان کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد