hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بیش‌از۲۴ طرح گرامیداشت هفته دولت در نیمروز سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

بیش‌از۲۴ طرح گرامیداشت هفته دولت در نیمروز سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

فرماندار نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان گفت:بیش‌از ۲۴ طرح در بخش‌های مختلف با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان آماده افتتاح است.

به گزارش رویدادایران به نقل از ایرنا حبیب الله راهداری اظهارداشت: گرامیداشت هفته دولت سالجاری طرح‌های مختلفی در بخش‌های انرژی، فضای آموزشی و کشاورزی در شهرستان نیمروز افتتاح خواهد شد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت فرصتی است تا با سرمشق قرار دادن ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و روش این شهیدان بزرگوار با وحدت و همدلی، زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون جامعه و سربلندی و عزت ایران اسلامی را رقم بزنیم.

فرماندار نیمروز در خصوص برنامه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌های ارزنده دولت سیزدهم و نگاه ویژه استاندار به این منطقه بیش‌از ۲۴ طرح با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده، تمام تلاش خود را در خدمت به مردم بکار خواهیم گرفت و با افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها در شهرستان نیمروز در راستای کاهش مشکلات مردم در زمینه های مختلف گام برخواهیم داشت.

به گزارش ایرنا نیمروز یکی از شهرستانهای پنجگانه سیستان واقع در شمال سیستان وبلوچستان است و با زاهدان مرکز این استان ۲۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد