hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کشف محموله ۷۱۶ کیلوگرمی تریاک در سیستان و بلوچستان

کشف محموله ۷۱۶ کیلوگرمی تریاک در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 716 کیلو گرم مواد افیونی در عملیات مقتدرانه مأموران پلیس در استان خبر داد.

به گزارش رویدادایران سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستانهای خاش،مهرستان ،زابل و نیمروز با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای باند حرفه ای که قصد جابه جایی محموله مواد افیونی را داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این رابطه مأموران پلیس استان با پایش دقیق منطقه و رصد و کنترل مسیر حرکت قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی استان، قاچاقچیان را که در حال انتقال محموله مواد افیونی بودند مشاهده و به آن ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی و تنگ شدن عرصه بر خود، با رها کردن خودرو های حامل مواد مخدر به ارتفاعات اطراف متواری شدند.

وی گفت: درعملیات جان برکفان پلیس در نهایت ضمن دستگیری 3 نفر قاچاقچی، 6 دستگاه خودرو شامل چهاردستگاه پژو، یک دستگاه وانت، یک دستگاه پرایدتوقیف ودر بازرسی از خودرو های به جا مانده از قاچاقچیان و پاک سازی منطقه مقدار 716کلیوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی استان با تمام توان در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند و این تلاش ایثارگرانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد