hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال

دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنارک عامل قتل مسلحانه مرد کنارکی پس از ۲ سال فرار در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش رویدادایران سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: دی ماه سال ۹۹ و در پی قتل مسلحانه فردی، در یکی از محلات شهرستان کنارک موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان کنارک با حضور در محل قتل و تحقیقات گسترده میدانی، عاملان این جنایت را که پدر و پسر بوده شناسایی و مشخص شده که این افراد به دلیل یک سری اختلافات ملکی طی یک نزاع، مقتول را با شلیک گلوله سلاح گرم به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتلان فراری بودند، در جریان تحقیقات تخصصی خود، آخرین محل تردد آن‌ها را در یکی از شهرستان‌های شمالی کشور شناسایی و با همکاری کارآگاهان پلیس آن شهرستان تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز کردند.

سردار طاهری در ادامه گفت: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی پلیس شهرستان کنارک مخفیگاه قاتل در یکی از روستا‌های آن شهرستان شناسایی و متهم که جوانی ۲۴ ساله بوده طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۲ سال فرار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی با همدستی پدر ۶۰ ساله‌اش خاطر نشان کرد: تلاش در برای دستگیری متهم دیگر پرونده کماکان ادامه دارد.

.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد