hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اجرای مانورنمایش خیابانی آموزش مقررات راهنمایی ورانندگی در معابر زاهدان

اجرای مانورنمایش خیابانی آموزش مقررات راهنمایی ورانندگی در معابر زاهدان

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ازاجرای مانورنمایش خیابانی آموزش مقررات راهنمایی ورانندگی در سطع معابر پرتردد شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش رویدادایران به نقل از فارس محمدعلی بزی امروز در حاشیه اجرای مانور نمایش خیابانی آموزش مقررات راهنمایی ورانندگی در سطع معابر پرتردد شهر زاهدان اظهار کرد: در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک در حوزه حمل و نقل وترافیک باهمکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری مانور نمایش خیابانی با محوریت آموزش و احترام به حقوق شهروندی و ارتقاء فرهنگ ترافیک اجرا شد.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: ضعف فرهنگ ترافیک و رفتارهای پرخطر در رانندگی مانند انحراف به چپ، رانندگی مارپیچ، لایی کشیدن خودروها، تجاوز از سرعت قانونی و رفتارهای ناهنجار و نادرست رانندگی یکی ازعوامل اصلی افزایش تصادفات رانندگی درسطح معابرشهرزاهدان است .

محمدعلی بزی با اشاره به اینکه ارتقاء فرهنگ ترافیک نیازمند مشارکت همگانی است گفت: پلیس راهنمایی ورانندگی باهمکاری و مشارکت سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری زاهدان برابر برنامه ریزی بعمل آمده هرماه با یک پیام ترافیکی گروه نمایش شهری در نقاط پرتردد تعیین شده با تابلوها که حاوی توصیه های ترافیکی می باشد اقدام به آموزش چهره به چهره رانندگان و شهروندان خواهندکرد، این نمایش خیابانی تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: افزایش سطح آگاهی وارتقاء دانش شهروندان وآشنایی آنها با حقوق شهروندی و ارتقای فرهنگ صحیح رانندگی زمینه سازرسیدن به شهری آرمانی ومطلوب است و این موضوع ازمهم ترین اهداف اجرای مانور نمایش خیابانی به شمار می رود.

بزی گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح ترافیک به عنوان یک هنجار مطلوب اجتماعی همه دستگاه های مسئول بایستی به سهم و نقش خود برای ارتقاء فرهنگ ترافیک عمل کنند؛ با یک هم افزایی روزافزون در حوزه ترافیک گامی موثردرپیشگیری و کاهش تخلفات رانندگی وبه تبع آن موجب افزایش قانون مداری خواهدشد. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد